Reikia patarimo?+370 655 94094

TECHNINĖS PRIEŽIŪROS PASLAUGOS (SERVISAS)

UAB „Krinona“ turi savo techninės priežiūros (serviso) centrą, kuriame dirba kvalifikuoti meistrai, sukaupę didelę patirtį buitinės technikos, kavos aparatų, elektrinių grožio prietaisų ir kitos technikos aptarnavimo srityje.
Čia atliekamas garantinis ir pogarantinis remontas (taisymas) visoms įmonės importuojamoms prekėms.

UAB „Krinona“ importuojamų prekių techninės priežiūros paslaugos (servisas) atliekamos adresu:

Raudondvario pl. 162, 47174 Kaunas

Visais prekių aptarnavimo klausimais prašome teirautis:

Tel./Faks.: 8-37 215104
Mob. tel.: 8-640 33213, 8-655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt

Darbo laikas: I - IV 9 - 18 val.
            

Informacija, kreipiantis į servisą:

Servisas Raudondvario pl. 162, Kaune LT-47174 dirba darbo dienomis nuo 9 iki 18 val. Klientams, gyvenantiems Kaune, rekomenduojame kreiptis tiesiogiai.


Jei gyvenate ne Kaune:

  • Prašome saugiai supakuoti įrenginį (patarimai / rekomendacijos žr. žemiau)

  • Prašome pateikti kurjerio užsakymui reikiamus duomenis

  • Vardas, Pavardė / įmonės pavadinimas

  • Miestas / rajonas

  • Gatvė

  • Namo / buto numeris

  • Kontaktinis telefonas

  • Pašto indeksas (jei žinote).

  • Pridėti įsigijimo dokumentą bei garantinę knygelę.

  • Ant lapelio aprašyti įrenginio gedimą, surašyti visą šiame laiške raudonu šriftu pažymėtą informaciją ir lapelį pridėti prie įrenginio.

  • Serviso darbuotojai iškvies kurjerį, kuris įrenginį pristatys į servisą.

  • Jei įrenginio garantinis terminas dar nepasibaigęs, kurjerio paslaugas apmokės UAB "Krinona", kitu atveju, kurjerio paslaugos būtų įtrauktos į negarantinio remonto kaštus t. y. sąskaita už kurjerio paslaugas išrašyta remonto darbų užsakovui:

Kavos aparato atveju, kurjerio paslaugos 5 Eu (į vieną pusę), sumoje 10 Eur.
Elektrinio paspirtuko atveju 10 eu (į vieną pusę), sumoje 20 Eur.
Kito buitinio prietaiso atveju, sumoje 6 Eur.

Patarimai / rekomendacijos, kad Jūsų siuntinys mus pasiektų saugiai:

  • Jei Jums aktualu, kad transportavimo metu siunčiamo įrenginio gamyklinė pakuotė neprarastų savo prekinės išvaizdos, būtina tokią pakuotę papildomai supakuoti į transportavimui skirtą pakuotę.

  • Pakavimui naudokite tvirtą dėžę su nepažeistais kampais.

  • Jei į vieną pakuotę dėsite kelis įrenginio priedus, kurie transportavimo metu, judėdami pakuotės viduje, galėtų vienas kitą pažeisti, prieš dedant į bendrą pakuotę, supakuokite juos atskirai.

  • Jei dėžė didesnė už jos turinį naudokite atitinkamas pakavimo medžiagas / užpildus, kad turinys dėžėje nejudėtų.

  • Į pakuotės vidų įdėkite savo kontaktinius duomenis ir trumpą defekto aprašymą.

  • Pakuotę užklijuokite stipria izoliacine juosta.

  • Jei ant dėžės yra likusių ankstesnių siuntų lipdukų - pašalinkite juos, kad tai nesuklaidintų kurjerio.

  • Kurjeris atsiveš siuntos bilietą ir pats priklijuos ant pakuotės.

  • Po remonto Jūsų įrenginį atgal Jums pristatys kurjeris.



Prenumerata sėkminga