lcp
Pirkimo taisyklės

Elektroninės parduotuvės www.krinona.lt

Prekių pirkimo – pardavimo taisyklės

VERSIJA 2024-09-24

1. Sąvokos

1.1. krinona.lt yra elektroninė parduotuvė (toliau e-parduotuvė), esanti www.krinona.lt interneto tinklapyje, kurioje Pirkėjas, vadovaudamasis šios Taisyklėmis, gali pirkti Pardavėjo parduodamas prekes.

1.2. Pardavėjas yra verslininkas, Juridinių asmenų registro Kauno filiale įregistruotas privatusis juridinis asmuo: Uždaroji akcinė bendrovė „Krinona“, juridinio asmens kodas 134884165, PVM mokėtojo kodas LT348841610, buveinė registruota adresu: Raudondvario pl. 162, 47174 Kaune (toliau – UAB „Krinona“), Lietuvos Respublikos VĮ „Registrų centras“, el. paštas: [email protected], tel. Nr.: +370 655 94094

1.3. Pirkėjas: 1) veiksnus fizinis asmuo, t. y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka; 2) nepilnametis nuo keturiolikos iki aštuoniolikos metų amžiaus, kuris turi tėvų arba rūpintojų sutikimą, išskyrus tuos atvejus, kai jis yra emancipuotas; 3) juridinis asmuo.

1.4. Vartotojas – fizinis asmuo, sudarantis pirkimo - pardavimo sutartį su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais).

1.5. Prekių pirkimo - pardavimo elektroninėje parduotuvėje krinona.lt sutartį sudaro Pirkėjo prekių užsakymo paraiška, kurią Pirkėjas pateikia Pardavėjui elektroninėje parduotuvėje krinona.lt ir šios Taisyklės.

1.6. Taisyklės yra šios „Elektroninės parduotuvės www.krinona.lt prekių pirkimo-pardavimo taisyklės“ (toliau tekste - Taisyklės), kurios yra taikomos kiekvienam Pirkėjo apsipirkimui krinona.lt ir kiekvienai tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaromai Pirkimo-pardavimo sutarčiai.

1.7. Šios Taisyklės yra prekių pirkimo - pardavimo elektroninėje parduotuvėje krinona.lt sutarties neatskiriama dalis. Pirkėjo patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriuo nustatomos pirkimo – pardavimo sutarties šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo sąlygos ir tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu krinona.lt susijusios sąlygos.

1.8. Prekių pirkimo – pardavimo sutartis (toliau – Sutartis) sudaroma tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, kurie yra Sutarties Šalys. Laikoma, kad kiekvienos tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarytos Sutarties sąlygos yra identiškos užsakymo pateikimo metu galiojančioms Taisyklių (versijos) sąlygoms ir tokios Sutartys visada šalių vykdomos pagal užsakymo pateikimo metu galiojusias Taisykles. Sutartis laikoma sudaryta nuo užsakymo pateikimo momento.

1.9. Paskyra - Pirkėjo www.krinona.lt naudojimosi Taisyklių pagrindu atliekamo registravimosi krinona.lt rezultatas, dėl kurio sukuriama jo asmeninius duomenis ir užsakymų istoriją sauganti asmeninė Pirkėjo paskyra.

1.10. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas); fizinis asmuo, kurio tapatybę galima nustatyti, yra asmuo, kurio tapatybę tiesiogiai arba netiesiogiai galima nustatyti, visų pirma pagal identifikatorių, kaip antai vardą ir pavardę, asmens identifikavimo numerį, buvimo vietos duomenis ir interneto identifikatorių arba pagal vieną ar kelis to fizinio asmens fizinės, fiziologinės, genetinės, psichinės, ekonominės, kultūrinės ar socialinės tapatybės požymius.

1.11. Privatumo politika - UAB „Krinona“ patvirtintas dokumentas, kuriame yra numatytos pagrindinės Asmens duomenų rinkimo, kaupimo, tvarkymo ir laikymo taisyklės, naudojantis krinona.lt. krinona.lt privatumo politika neapima Asmens duomenų tvarkymo, kai tokius duomenis tvarko tiesiogiai kitas Pardavėjas, nei UAB „Krinona“. Prieš įsigyjant prekes ir sudarant šią sutartį su Pardavėju Pirkėjas turi atidžiai susipažinti su Pardavėjo taikoma asmens duomenų tvarkymo politika.

1.12. UAB „Krinona“ priklausančių fizinių parduotuvių tinklas ir adresai yra nuolat viešai skelbiami adresu www.krinona.lt 

1.13. Užsakymas – Prekių užsakymas, kuriame yra nurodomos Pirkėjo pageidaujamos įsigyti Prekės iš Pardavėjo, nurodomos tame pačiame užsakyme.

2. Bendrosios pirkimo nuostatos

2.1. Pagal prekių elektroninėje parduotuvėje krinona.lt pirkimo – pardavimo sutartį, Pardavėjas įsipareigoja perduoti ir pristatyti prekę Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja priimti prekę ir sumokėti už ją nustatytą pinigų sumą (prekės kainą) ir prekės pristatymo išlaidas šiose Taisyklėse nustatytomis sąlygomis ir tvarka.

2.2. Pirkėjas prieš kiekvieno užsakymo patvirtinimą susipažįsta su Taisyklėmis, privatumo politika, prekių gražinimo tvarka. Šie dokumentai yra pateikiami Pirkėjui patvarioje laikmenoje – elektroniniu paštu

2.3. Susipažinęs su taisyklėmis ir kitais su pirkimu susijusiais dokumentais, Pirkėjas tuo pačiu patvirtina, kad jis turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje.

2.4. UAB „Krinona“ turi teisę keisti, papildyti ir atnaujinti Taisykles, jeigu tai yra būtina, atsižvelgiant į pasikeitusius Lietuvos Respublikos teisės aktus ar pasikeitusias rinkos sąlygoms. Apie Taisyklių pakeitimus Pirkėjai bus informuojami prisijungus prie savo Paskyros arba www.krinona.lt po atitinkamo atnaujinimo. Tokiu atveju užsakymai gali būti pateikiami tik susipažinus su nauja Taisyklių redakcija ir ją patvirtinus.

2.5. Pirkėjas privalo susipažinti su UAB „Krinona“ patvirtinta ir viešai paskelbta Privatumo politika.

2.6. Pirkėjas atsako už Pirkėjui priklausančio elektroninio pašto veikimą ir teisingą pateikimą Pardavėjui, kad šis galėtų įgyvendinti savo pareigą pateikti Pirkėjui informaciją ar dokumentus elektroniniu paštu, jeigu jam tokia pareiga yra nustatyta.

2.7. Pirkėjas turi teisę išsirinkti pageidaujamas nusipirkti prekes iš viso prekių asortimento – prekių katalogo, esančio e-parduotuvėje. Prekės reiškia tiek Pardavėjo siūlomas pardavimui prekes, tiek paslaugas (seminarus, mokymus ir pan.).

2.8. Pagrindinės prekių savybės, ypatybės ir kiti duomenys, foto nuotraukos ir kita susijusi informacija, yra nurodyta e-parduotuvėje. Yra pateikiama ši informacija: bendras prekių aprašymas, savybės, sudėtis, naudojimosi preke instrukcija, prekių likučiai ir kita.

2.9. Elektroninėje parduotuvėje parduodamos prekės nurodomos kartu su jų pardavimo kaina. Prekių kainos Internetinėje parduotuvėje ir suformuotame užsakyme nurodomos eurais su pridėtinės vertės mokesčiu (PVM). Į prekių kainą prekių pristatymo išlaidos neįeina. Prekių pristatymo išlaidas apmoka Pirkėjas, priklausomai nuo prekių krepšelio dydžio.

3. Pirkėjo registracija

3.1. Pirkėjas gali pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje užsiregistravęs Internetinės parduotuvės sistemoje – t.y. susikūręs savo paskyrą arba neužsiregistravęs.

3.2. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas, išsirinkęs perkamą(as) prekę(es) ir suformavęs prekių krepšelį, pateikęs pirkėjo duomenis (užsakymo informaciją), pasirinkęs apmokėjimo būdą, patvirtina užsakymą paspausdamas aktyvią nuorodą „Užsakyti“.

3.3. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis yra registruojama ir saugoma Internetinės parduotuvės duomenų bazėje. Pirkėjas turi galimybę prisijungęs prie Internetinės parduotuvės sistemos matyti pirkimo istoriją.

4. Pirkėjo teisės

4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes Internetinėje parduotuvėje šių Taisyklių ir Internetinės parduotuvės nustatyta tvarka.

4.2. Pirkėjas fizinis asmuo (vartotojas) turi teisę atsisakyti prekių Pirkimo pardavimo sutarties, sudarytos Internetinėje parduotuvėje, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo daikto pristatymo Pirkėjui dienos Civilinio kodekso ir šių Pirkimo pardavimo taisyklių nustatyta tvarka.

5. Pirkėjo įsipareigojimai

5.1. Pirkėjas, pateikęs užsakymą Internetinėje parduotuvėje, privalo sumokėti už prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.

5.2. Pirkėjas įsipareigoja neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo ne vėliau kaip per 1 dieną informuoti apie tai Pardavėją.

5.3. Pirkėjas privalo nedelsdamas atnaujinti Pirkėjo paskyros informacijos formoje pasikeitusius duomenis.

5.4. Pirkėjas, naudodamasis Internetinės parduotuvės paslaugomis, įsipareigoja laikytis šių Pirkimo pardavimo taisyklių, kitų sąlygų, aiškiai nurodytų Internetinėje parduotuvėje, bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

6. Pardavėjo teisės

6.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalų prekių krepšelio dydį, t. y. minimalią sumą, kurią pasiekus bus vykdomas Pirkėjo užsakymas. Šios sumos dydis pateikiamas Internetinėje parduotuvėje.

6.2. Jei Pirkėjas bando pakenkti Internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia Pirkimo pardavimo taisyklių 5 skyriuje  nurodytus įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę nedelsiant ir be perspėjimo apriboti ar sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Internetine parduotuve arba panaikinti Pirkėjo registraciją.

6.3. Pardavėjas turi teisę laikinai arba iš viso nutraukti Internetinės parduotuvės veiklą, apie tai iš anksto nepranešęs Pirkėjui.

6.4. Pardavėjas turi teisę iš anksto nepranešęs Pirkėjui anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas, nesumoka už prekes per 3 (tris) darbo dienas arba kai Pardavėjui per 3 (tris) darbo dienas nepavyksta susisiekti su Pirkėju 8.6. punkte nurodytu atveju.

7. Pardavėjo įsipareigojimai

7.1. Pardavėjas įsipareigoja šiose Pirkimo - pardavimo taisyklėse ir Internetinėje parduotuvėje nustatytomis sąlygomis sudaryti Pirkėjui galimybę naudotis Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis (registruotis Internetinės parduotuvės sistemoje, sudaryti Internetinėje parduotuvėje prekių krepšelį, pateikti užsakymą, apmokėti užsakymą, išsiųsti užsakymą).

7.2. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes Pirkėjo nurodytu adresu Taisyklėse nustatyta tvarka.

7.3. Pardavėjas, negalėdamas pristatyti Pirkėjui užsakytos prekės, įsipareigoja Pirkėjui pasiūlyti analogišką ar kiek įmanoma savo savybėmis panašesnę prekę. Pirkėjui atsisakius priimti analogišką ar savo savybėmis panašiausią prekę, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjo už prekes sumokėtus pinigus per 3 (tris) darbo dienas, jeigu Pirkėjas buvo atlikęs išankstinį apmokėjimą už prekes.

8. Prekių kainos, apmokėjimo tvarka ir terminai

8.1. Už prekes galima atsiskaityti: elektronine bankininkyste, bankiniu pavedimu, grynaisiais pinigais, mokėjimo kortele arba panaudojant „Krinona“ dovanų kuponą. 

Elektroninė bankininkystė

8.2. Įprastai prisijungus prie Pirkėjo elektroninės bankininkystės sistemos ir patvirtinus automatiškai suformuotą mokėjimo už prekes ruošinį.

Bankinis pavedimas

8.3. Apmokėjimą už prekes pagal Pirkėjui atsiųstą išankstinę sąskaitą galima atlikti pavedimu, sumokėjus pinigus bet kokio banko kasoje arba naudojantis Pirkėjo internetinės bankininkystės sistema. Atlikus apmokėjimą jo kopiją atsiųsti el. paštu: [email protected]

Atsiskaitymas grynaisiais pinigais arba mokėjimo kortele

8.4. Už prekę/-es galima atsiskaityti grynaisiais pinigais ar mokėjimo kortele, jas atvežusiam kurjeriui. Jei užsakymą Pirkėjas apmoka grynaisiais pinigais, prekių pristatymo metu Pirkėjas turi turėti tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Pirkėjo užsakyme. Papildomas apmokėjimas už atsiskaitymą grynaisiais pinigais nėra skaičiuojamas. Atsiimant prekę/-es iš paštomato galimas apmokėjimas tik mokėjimo kortele.

8.5. Kurjerių tarnybos didžiausia surenkama grynųjų pinigų suma yra 1000 Eur. Likusią dalį prašome pervesti bankiniu pavedimu.

Atsiskaitymas „Krinona“ dovanų kuponu

8.6. Už prekes galima atsiskaityti „Krinona“ dovanų kuponu. Norint „Krinona“ dovanų kuponą panaudoti perkant internetu, prekių krepšelio laukelyje „Nuolaidų kodas“ („Turite dovanų kuponą arba nuolaidos kodą?“) reikia suvesti prašomus duomenis (brūkšninį kodą) ir paspausti „Naudoti“. 

8.7. Jei prekių suma nesiekia dovanų kupono vertės, likutis negrąžinamas. Jei pirkinio suma didesnė negu nurodyta dovanų kupone, trūkstamą sumą reikia primokėti.

8.8. Jeigu perkant internetu nepavyko panaudoti dovanų kupono, Pirkėjas turi susisiekti su UAB „Krinona“ el. paštu: [email protected] , laiške nurodant dovanų kupono brūkšninį kodą.

8.8. Mūsų rekvizitai:

UAB „Krinona”

Adresas: Raudondvario pl. 162, 47174 Kaunas

Įmonės kodas: 134884165

PVM mok. kodas: LT348841610

AB „SEB bankas”

A/S: LT79 7044 0600 0314 0021

Banko kodas: 70440, SWIFT: CBVILT2X 

Atsiskaitymas lizingu

8.9. Pirkėjas taip pat gali pirkti prekę išsimokėtinai. Tai apmokėjimas, kai Pirkėjas sumoka pradinę įmoką ir prekių pristatymo metu pasirašo sudarytą lizingo sutartį.

8.10. Apmokėjimo etape Pirkėjas turi pasirinkti Inbank mokėjimo būdą.

8.11. Lizingo sutartį su Pardavėju gali sudaryti tik Pirkėjai, kurie yra:

8.11.1. veiksnūs 21 – 73 metų amžiaus fiziniai asmenys;

8.11.2. Lietuvos Respublikos piliečiai arba asmenys, turintys galiojantį leidimą nuolat gyventi  Lietuvoje;

8.11.3. turi ne mažesnes nei 200 (du šimtai) Eur pastovias grynąsias mėnesio pajamas.

8.12. Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios suma yra 50 (penkiasdešimt) – 10 000 (dešimt tūkstančių) Eur. Sudarytoje sutartyje gali būti numatyta Pirkėjo pareiga sumokėti avansą.

8.13. Pirkėjas ir Pardavėjas gali sudaryti lizingo sutartį, kurios grąžinimo terminas yra 3 (trys) – 60 (šešiasdešimt) mėnesių.

8.14. Pirkėjas, norėdamas sudaryti lizingo sutartį, privalo Pardavėjui pateikti šiuos dokumentus:

8.14.1. asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą, naujojo  pavyzdžio vairuotojo pažymėjimą);

8.14.2. galiojantį leidimą nuolat gyventi Lietuvoje, jeigu asmuo nėra Lietuvos Respublikos  pilietis;

8.14.3. tarnybinį pažymėjimą, jeigu asmuo yra statutinis valstybės tarnautojas;

8.14.4. pensininko pažymėjimą, jeigu asmuo yra pensininkas, gaunantis pareigūnų, karių arba     teisėjų valstybinę pensiją;

8.14.5. ūkininko ūkio įregistravimo pažymėjimą, jeigu asmuo yra ūkininkas.

8.15. Pardavėjas, patvirtinęs Pirkėjo užsakymą, susisiekia su Pirkėju telefonu ir susitaria dėl konkrečių lizingo sutarties sąlygų. Lizingo sutartis pateikiama Pirkėjui pasirašyti prekių pristatymo metu. Lizingo dokumentų atvežimo, sutikrinimo ir paėmimo iš Pirkėjo paslaugos mokesčiai nurodyti adresu.

9. Pardavėjo taikomos nuolaidos ir dovanų kuponai

9.1. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra rengti ir vykdyti įvairias akcijas, pavyzdžiui, prekių kainos sumažinimus, rinkinių formavimus.

9.2. Skelbiant informaciją apie prekių kainos sumažinimą, Pardavėjas nurodo referencinę, ankstesnę prekės kainą, ja yra laikoma paskutine mažiausia prekės kaina, kurią Pardavėjas taikė per 30 dienų laikotarpį iki jos sumažinimo.

9.3. Pardavėjas turi teisę vienašališkai ir be išankstinio įspėjimo keisti akcijų trukmę, sąlygas arba jas atšaukti. Bet koks akcijų sąlygų ir tvarkos pakeitimas ar panaikinimas galioja tik nuo jų atlikimo momento ir nėra taikomas iki jų pateiktiems užsakymams. Informacija apie vykstančias akcijas pateikiama Internetinės parduotuvės tinklalapyje.

9.4. Pardavėjas turi teisę parduoti dovanų čekius, už kuriuos Pirkėjas gali įsigyti Pardavėjo parduodamas prekes. Įsigyjamiems dovanų čekiams nuolaidos nėra taikomos. Dovanų čekiai į pinigus nėra keičiami. Dovanų čekiais klientas gali atsiskaityti tik fizinėse UAB „Krinona“ parduotuvėse.

9.5. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra mažesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, kainų skirtumas Pirkėjui nėra grąžinamas. Kai Pirkėjas už įsigytas prekes, kurių vertė yra didesnė už dovanų čekio vertę, sumoka dovanų čekiu, jis turi sumokėti Pardavėjui kainų skirtumą.

9.6. Nuolaidos kodai su konkrečia pinigų suma taikomi ne daugiau kaip pusei prekės vertės.

9.7. Išparduodamoms prekėms nuolaidos nėra taikomos. Pardavėjas turi teisę vienašališkai nustatyti kitas prekių rūšis, kurioms nuolaidos nėra taikomos.

9.8. Vieno apsipirkimo metu Pirkėjas gali naudoti tik vieną nuolaidos kodą ir/arba turimus dovanų čekius.

10. Pristatymo tvarka ir kaina

10.1. Elektroninėje parduotuvėje www.krinona.lt perkant prekių už 29 Eur. ar daugiau, Lietuvos teritorijoje Pirkėjams pristatymas yra nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymas į Kuršių Neriją per kurjerį kainuoja 20,28 €. Pristatymui į Omniva paštomatą Nidoje (Naglių g. 18E) taikomi įprastiniai įkainiai.

10.2. Perkant prekių už mažiau negu už 80 Eur, prekių pristatymo kaina Lietuvos teritorijoje yra 3 Eur. kurjeriu (išskyrus Kuršių Neriją*), 2,40 Eur DPD, LP Express ir Omniva paštomatu. 

10.3. Ši suma yra įskaičiuojama į bendrą užsakymo sumą, kuri bus matoma išrašytoje sąskaitoje-faktūroje.

10.4. Prekių pristatymas šeštadienį papildomai kainuoja 3 €.

10.5. Užsakytas prekes internetu galite nemokamai atsiimti Krinona parduotuvėse (būtinas išankstinis apmokėjimas), kai prekė bus paruošta atsiėmimui parduotuvėje, Pirkėjui bus pranešta elektroniniu paštu.):

Kaune: Raudondvario pl. 162;

   Pramonės pr. 16 (PM „Urmas“ 169 parduotuvė, vakarinė galerija, prie 9 sandėlio);

Vilniuje: Ukmergės g. 369 (PC „BIG“);

Klaipėdoje: Taikos pr. 139 (PC „Molas“);

10.6. Siuntos Pirkėjams yra pristatomos per kurjerių tarnybą darbo dienomis nuo 8 – 17 val. Konkrečios pristatymo valandos nurodyti kurjeriui nėra galimybės. Savaitgaliais ir švenčių dienomis siuntos nepristatomos.

10.7. Jeigu užsakyta prekė yra centriniame sandėlyje, ir Pirkėjas atsiskaitote el. bankininkystės įskiepiu, grynais pinigais/kortele pristatymo metu arba išankstiniu pavedimu, tai prekės kurjeriu ar į paštomatą pristatomos per 1–3 darbo dienas (kalėdiniu laikotarpiu – 3-5 d.d.). Pirkėjui pasirinkus prekių atsiėmimą vienoje iš Krinona parduotuvių, pristatymas gali trukti 2-5 darbo dienas.

10.8. Klaidingai nurodžius pristatymo vietą ar kontaktinius duomenis, pristatymo terminas gali pailgėti.

10.9. Visas prekes pristato kurjerių tarnyba Pirkėjo užsakymo informacijoje nurodytu adresu. Prieš pristatant prekes, kurjeris užsakyme nurodytu telefono numeriu siunčia SMS pranešimą su nurodytu siuntos numeriu ir planuojamu pristatymo laiku. Siuntos pristatomos per DPD kurjerius ir Omniva/DPD paštomatus. Siuntos DPD paštomatuose saugomos 5 dienas, Omniva – 7 dienas (Kalėdiniu ir šventiniais laikotarpiais siuntų saugojimas paštomate gali trumpėti).

10.10. Jei prekė pristatoma pagal specialų užsakymą, pristatymo terminas derinamas su Pirkėju atskirai asmeniškai.

10.11. Kai kurių prekių pristatymo terminai gali skirtis. Dėl pristatymo terminų Pardavėjas informuoja Pirkėją. Užsakytos kelios prekės gali būti pristatomos atskiromis siuntomis.

10.12. Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalote patikrinti siuntos būklę. Pastebėjus siuntos pažeidimą, dalyvaujant kurjeriui yra privaloma surašyti pastabas apie siuntos pažeidimus arba atsisakyti priimti siuntą.

10.13. Priėmus prekę ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad siunta priduota tvarkingai ir tai gali apsunkinti bet kokių pretenzijų dėl prekės išorinių pažeidimų nagrinėjimą. Bet kuriuo atveju, įsipareigojimai dėl prekės garantijos lieka galioti.

10.14. Atsiskaitant grynaisiais pinigais prekių pristatymo metu, Pirkėjas turi turėti tikslią tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Pirkėjo užsakyme.

10.15. Apmokėti parduotuvėse už internetu užsakytas prekes nėra galimybės.

10.16. Šaltuoju metų laiku, siuntas iš paštomatų yra rekomenduojama atsiimti kaip galima greičiau.

10.17. Siuntas siunčiame į daugelį Europos valstybių. Kaina priklauso nuo prekės svorio ir šalies į kurią yra siunčiama. Dėl prekių pristatymo už Lietuvos ribų Pirkėjas turi susisiekti [email protected] ir dėl pristatymo sąlygų bei kainos bus susitarta su Pirkėju asmeniškai.

11. Prekių grąžinimas, teisė atsisakyti sutarties ir garantinis aptarnavimas

    I. Prekių grąžinimas Vartotojui atsisakius sutarties

        11.1. Vartotojas yra fizinis asmuo, kuris sudaro internetinės parduotuvės krinona.lt prekių pirkimo - pardavimo sutartį su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais).

        11.2. UAB „Krinona“ el. parduotuvės www.krinona.lt Pirkėjas, kai jis yra Vartotojas, turi teisę nenurodęs priežasties atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešęs apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento.

        11.3. Vartotojo teisę atsisakyti sutarties ir grąžinti prekes reglamentuoja Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) – 6.228 (11) straipsniai bei Mažmeninės prekybos taisyklės.

        11.4. Grąžinama prekė turi atitikti šiuos kriterijus:

    (i) prekė turi būti nenaudota ir nepraradusi prekinės išvaizdos;

    (ii) grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

    (iii) grąžinama prekė turi būti pilnos komplektacijos, kokia buvo gauta;

    (iv) turi būti grąžinamos ir su pirkiniu gautos dovanos. Jeigu grąžinama tik dalis užsakymo, dovanos turi būti grąžinamos tuoatveju, jeigu nepirkus grąžinamų prekių dovana nebūtų priklausiusi pirkimo metu.

        11.5. Už grąžinamos prekės būklę, naujumą ir komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei Prekė neatitinka nurodytų sąlygų, Pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

        11.6. Grąžinant prekę būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš Pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

        11.7. Apie pageidavimą pasinaudoti teise atsisakyti sutarties turite pranešti el. paštu: [email protected]

        11.8. Pranešimas apie pageidavimą atsisakyti Sutarties turi būti aiškus ir nedviprasmiškas. Galite užpildyti atsisakymo nuo sutarties formą: SUTARTIES ATSISAKYMO FORMA

        11.9. Atsisakius sutarties šiame skyriuje nurodyta tvarka (t.y. kai prekė grąžinama kokybiška, nenaudota, originalioje ir nepažeistoje pakuotėje ir esant kitoms išvardintoms sąlygoms), prekės grąžinimo Pardavėjui išlaidas apmoka Pirkėjas.

        11.10. Pirkėjas turi teisę prekę grąžinti į Pardavėjo vieną iš fizinių parduotuvių „Krinona“, prieš tai susitaręs su Pardavėju apie šią galimybę el. paštu: [email protected]. Jų sąrašą rasite čia:

https://krinona.lt/krinona-parduotuves

        11.11. Grąžinant prekę į parduotuvę, Pirkėjas turi atsinešti grąžinamą prekę, su ja gautas dovanas ir jos įsigijimą pas Pardavėją įrodantį dokumentą, tokiu būdu prekės grąžinimo forma yra užpildoma Parduotuvėje ir prekė grąžinama Parduotuvėje dirbančiam pardavėjui – konsultantui, jeigu grąžinama prekė atitinka aukščiau nurodytus prekių būklės kriterijus.

        11.12. Pareiga įrodyti, kad laikėsi reikalavimų dėl sutarties atsisakymo, tenka Pirkėjui.

        11.13. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, pasibaigia šalių pareigos vykdyti nuotolinę pirkimo - pardavimo sutartį.

        11.14. Pardavėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžina Pirkėjui visas šio sumokėtas sumas, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekių pristatymo Pirkėjui perkant prekes išlaidas.

        11.15. Grąžindamas Pirkėjui visas sumokėtas sumas, Pardavėjas turi naudoja tokį pat mokėjimo būdą, kokį naudojo Pirkėjas mokėdamas Pardavėjui, nebent Pirkėjas aiškiai sutiko dėl kitokio būdo ir jeigu Pirkėjas nepatiria jokių kitų papildomų išlaidų.

        11.16. Pardavėjas neprivalo grąžinti Pirkėjui papildomų išlaidų, kurios susidarė dėl to, kad Pirkėjas aiškiai pasirinko kitą negu Pardavėjo pasiūlytas pigiausias įprastinis pristatymo būdas.

        11.17. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui arba kol Pirkėjas pateikia įrodymą, kad prekės yra išsiųstos Pardavėjui, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau, išskyrus atvejus, kai pagal sutartį Pirkėjui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka Pardavėjui.

        11.18. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos turi išsiųsti arba perduoti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui (apie tai aiškiai susitarus iš anksto), išskyrus atvejus, kai pagal sutartį Pirkėjui atsisakius sutarties pareiga atsiimti prekes tenka Pardavėjui.

        11.19. Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.

        11.20. Pirkėjui įgyvendinus teisę atsisakyti sutarties, Pardavėjas laikosi  teisės aktuose nustatytų vartotojo asmens duomenų apsaugos reikalavimų.

   II. Tinkamos kokybės prekių keitimas ir grąžinimas prekes įsigijus fizinėse parduotuvėse

        11.21 Šis skyrius taikomas, kai Pirkėjas yra Vartotojas, vartojimo pirkimo – pardavimo sutartims ir kai prekės yra įsigyjamos fizinėse parduotuvėse.

        11.22 Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių perdavimo jam, pakeisti nusipirktus daiktus pirkimo ar kitoje Pardavėjo nurodytoje vietoje analogiškais kitokių matmenų, formos, spalvos, modelio ar komplektiškumo daiktais. Jeigu keičiant daiktus susidaro kainų skirtumas, Pirkėjas su Pardavėju privalo atsiskaityti pagal perskaičiuotas kainas.

        11.23 Jeigu Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų daiktų, tai Pirkėjas turi teisę per keturiolika dienų nuo prekių perdavimo jam grąžinti daiktus Pardavėjui ir atgauti už juos sumokėtą kainą.

        11.24 Pardavėjas grąžina Pirkėjui pastarojo sumokėtą kainą nedelsdamas, bet ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo daikto grąžinimo dienos.

        11.25 Pirkėjo reikalavimas pakeisti daiktus tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės bei nepraradę prekinės išvaizdos ir Pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko Pardavėjo.

        11.26 Tinkamos kokybės prekės keičiamos ir grąžinamos Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nustatytais atvejais ir sąlygomis.

        11.27 Daiktų keitimo ir grąžinimo tvarka, taip pat nekeičiamų ir negrąžinamų daiktų sąrašas nustatyti Mažmeninės prekybos taisyklėse (atkreipiamas dėmesys, jog šios taisyklės taikomos Pirkėjams – Vartotojams):

https://www.etar.lt/portal/legalAct.html?documentId=712337a0164711e4afafe56485a7e49a

        11.28 Pirkėjo reikalavimas pakeisti nusipirktą tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai Pardavėjas sutinka, įsigijus šias prekes:

* tabaką ir tabako gaminius (kodai pagal Europos Bendrijos kombinuotąją nomenklatūrą, patvirtintą 1987 m. liepos 23 d. Tarybos reglamentu (EEB) Nr. 2658/87 dėl tarifų ir statistinės nomenklatūros bei dėl Bendrojo muitų tarifo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 2 skyrius, 2 tomas, p. 382), su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2013 m. spalio 4 d. Komisijos įgyvendinimo reglamentu (ES) Nr. 1001/2013 (OL 2013 L 290, p. 1) (toliau – kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą) – 2401–2402);

* parfumerijos, kosmetikos ir tualetinius preparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3303–3307);

* fotografijos ir kinematografijos prekes (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 3701–3707);

* spausdintas knygas, reprodukcijas ir kitus poligrafijos pramonės dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 4901–4911);

* audinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5007, 5111–5113, 5208–5212, 5309, 5310, 5311, 5407–5408, 5512–5516);

* kiliminę grindų dangą, išskyrus kilimus ir kilimėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 5701–5705.00);

* megztus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius drabužius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6107–6109);

* kūdikių drabužėlius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6111, 6209),

* pėdkelnes, kojines, puskojines ir kitus panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6115);

* siūtus vyriškus, berniukų, moteriškus arba mergaičių apatinius marškinius, naktinius marškinius, pižamas ir panašius dirbinius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6207–6208);

* liemenėles, juosmenis, korsetus ir panašius dirbinius (kodas pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 6212);

* perlus, brangakmenius, tauriuosius metalus ir jų dirbinius, išskyrus dirbtinę bižuteriją (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 7101–7116, 7118);

* mašinas ir mechaninius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8401–8487);

* elektros mašinas ir įrenginius, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8501–8548);

* antžeminio transporto priemones (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8701–8716);

* laivus, valtis ir plaukiojančius įrenginius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 8901–8908);

* optikos, fotografijos, kinematografijos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisus ir aparatus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9001–9033);

* laikrodžius (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9101–9114);

* muzikos instrumentus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9201–9209);

* ginklus ir šaudmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9301–9307);

* baldus, patalynės reikmenis, šviestuvus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9401–9406);

* žaislus, žaidimus, išskyrus sporto ir meškeriojimo reikmenis (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9503–9505, 9508);

* meno kūrinius, kolekcionavimo objektus ir antikvarinius daiktus (kodai pagal Kombinuotąją nomenklatūrą – 9701–9706).

   III. Prekių kokybė ir garantija Vartotojui

        11.29. Pardavėjas yra atsakingas Pirkėjui - Vartotojui už bet kokią prekių (įskaitant skaitmeninių elementų turinčias prekes) kokybės reikalavimų neatitiktį prekės pristatymo momentu ir paaiškėjusią ne vėliau kaip per dvejus metus nuo prekės pristatymo (garantija pagal įstatymą).

        11.30. Komercinė garantija prekės nesuteikiama, nebent konkrečios prekės aprašyme nurodoma kitaip.

        11.31. Jeigu prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytas sąlygas turi teisę reikalauti, kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, proporcingai sumažinta prekės kaina, arba vienašališkai nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį.

        11.32. Pagal Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse numatytą dviejų pakopų vartotojo teisių gynimo priemonių sistemą, siekiama vartotojo ir pardavėjo teisių proporcingumo ir sutartinių teisinių santykių išsaugojimo, t. y. dėl ES teisės aktų nuostatose numatyto siekio užtikrinti daiktų tvarumą ir ilgalaikį naudojimą, kuomet siekiama sutarties nutraukimą iš esmės laikyti ultima ratio priemone, taip skatinant Vartotojų savo teises pirmiausiai ginti kitais numatytais būdais.

        11.33. Pardavėjas turi pareigą užtikrinti, kad prekė būtų pataisyta ar pakeista, laikantis šių reikalavimų:

1) nemokamai – netaikant mokesčių už prekei pataisyti ar pakeisti būtinas išlaidas, įskaitant išlaidas už pašto, vežimo paslaugas, už darbą ar medžiagas;

2) per protingą terminą nuo momento, kai vartotojas informavo pardavėją apie netinkamą prekės kokybę;

3) nesukeliant vartotojui didelių nepatogumų, atsižvelgiant į prekės pobūdį ir paskirtį, dėl kurios prekė reikalinga vartotojui.

        11.34. Kad būtų užtikrinta tinkama prekės kokybė, Pirkėjas turi teisę pasirinkti reikalauti prekę pataisyti (remontuoti) arba reikalauti ją pakeisti, išskyrus atvejus, kai reikalavimo nebūtų įmanoma įvykdyti arba Pardavėjas dėl to patirtų neproporcingų išlaidų, palyginti su išlaidomis kitam reikalavimui įgyvendinti, atsižvelgiant į visas aplinkybes, įskaitant: 

1) prekės vertę, jeigu prekė neturėtų trūkumų;

2) prekės trūkumų (neatitikties) reikšmingumą;

3) tai, ar kitokio reikalavimo taikymas nesukeltų nepatogumų vartotojui.

        11.35. Pardavėjas turi teisę atsisakyti užtikrinti tinkamą prekės kokybę, jeigu prekės neįmanoma pataisyti ar pakeisti arba jeigu dėl to pardavėjas patirtų neproporcingų išlaidų, atsižvelgiant į visas aplinkybes.

        11.36. Pirkėjas turi teisę reikalauti proporcingai sumažinti prekės kainą arba nutraukti pirkimo–pardavimo sutartį, vadovaudamasis teisės aktų nuostatomis, jeigu:

1) Pardavėjas prekės nepataisė ar nepakeitė arba prekės pataisymas ar pakeitimas neatitinka Lietuvos Respublikos civilinio kodekso nustatytų reikalavimų, arba Pardavėjas atsisakė užtikrinti tinkamą prekės kokybę;

2) prekės trūkumas atsirado, nors Pardavėjas bandė užtikrinti prekės kokybę;

3) prekės trūkumas yra esminis;

4) Pardavėjas pareiškė ar iš aplinkybių yra aišku, kad jis per protingą terminą neužtikrins tinkamos prekės kokybės arba tai sukels didelių nepatogumų Pirkėjui.

        11.37. Vartotojas neturi teisės nutraukti sutartį, jeigu trūkumas yra nedidelis.

        11.38. Pirmiausia yra siekiama, kad Pirkėjas grąžintų prekę Pardavėjui tam, kad ji būtų pataisyta ar pakeista. Prekės grąžinimo išlaidos tenka Pardavėjui.

        11.39. Prekės keičiamos ar grąžinamos Pirkėjo rašytiniu prašymu prekės pirkimo vietoje ar kitoje Pardavėjo parduotuvėje „Krinona“ Pirkėjui patogioje vietoje arba gabenama pasitelkiant vežėjus. Pirkėjas Pardavėjui pateikia prekę, ir rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje (jeigu nusipirkta tinkamos kokybės prekė) ar 6.363 straipsnio 7 dalyje (jeigu nusipirkta netinkamos kokybės prekė) nurodytų reikalavimų.

        11.40. Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo–pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą–pardavimą iš Pardavėjo patvirtinantis dokumentas (pridėtinės vertės mokesčio sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės sąskaitos išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita) (toliau – prekės pirkimo–pardavimo dokumentas).

        11.41. Jeigu Pirkėjas nepateikia prekės pirkimo–pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik Pardavėjui sutikus.

        11.42. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus.

        11.43. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais.

        11.44. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

        11.45. Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės, taip pat, galite pateikti elektroninėje ginčų sprendimo platformoje ec.europa.eu/consumers/odr/.

        11.46. Negrąžinami pinigai už tas prekes, kurios tyčia ar dėl neatsargumo buvo sugadintos (paveiktos cheminėmis medžiagomis, vandeniu, atvira ugnimi, aukšta temperatūra, aštriais objektais ir t. t.), arba jeigu buvo pažeistos prekės naudojimo ar saugojimo taisyklės, arba prekės naudotos netinkamai ar ne pagal paskirtį.

        11.47. Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis į garantinį servisą:

Tel. nr.: +370 640 33213, +370 655 94090

El. paštas: [email protected]

Garantinio serviso darbo laikas:

I - V 9 - 18 val.

        11.48. Serviso paslaugos už prekių remontą/detalių keitimą ir pan. pasibaigus garantiniam terminui arba esant negarantiniams gedimui yra mokamos.

12. Privatumo politika ir asmens duomenų apsauga. Tiesioginė rinkodara

        12.1. Bendrovė asmens duomenis renka, tvarko ir saugo vadovaudamasi šiomis Pirkimo - pardavimo taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu ir kitais teisės aktais. Bendrovė užtikrina duomenų subjektų teises pagal Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymą ir kitus asmens duomenų tvarkymą reglamentuojančius norminius teisės aktus. Pardavėjas tvarko Pirkėjo pateiktus asmens duomenis elektroninės prekybos veiklos vykdymui (klientų užsakymų priėmimui ir vykdymui ir garantiniam aptarnavimui ir pan.).

        12.2. Pardavėjas Pirkėjo asmens duomenis tvarko tokiais tikslais: elektroninės prekybos tikslu – tai yra siekiant identifikuoti Pirkėją, vykdyti prekių ir paslaugų pardavimo internetinėje parduotuvėje veiklą, apdoroti Pirkėjo užsakymus, išrašyti Pirkėjui finansinius dokumentus, pristatyti prekes, teikti garantines paslaugas, atlikti pinigų grąžinimą ar prekių keitimą, spręsti su Pirkėjo atliktu pirkimu susijusias problemas, vykdyti kitus Pardavėjo įsipareigojimus, tiesioginės rinkodaros tikslu,  teikiamų paslaugų kokybės užtikrinimo tikslu.

        12.3. Pirkėjui pateikus užsakymą įsigyti prekę ar užsiregistravus Parduotuvėje, laikoma, kad jis: (i) sutiko pateikti savo asmens duomenis, sutiko su Pirkimo pardavimo taisyklėmis ir jose nurodyta asmens duomenų apsaugos politika, neprieštarauja, kad Pardavėjas Pirkėjo asmeninius duomenis tvarkytų šiose Taisyklėse nurodytais tikslais.

        12.4. Pardavėjas gauna bei tvarko elektroninės prekybos tikslu Pirkėjo asmens duomenis: vardą, pavardę, telefono ryšio numerį, adresą (kai Pirkėjas nurodo adresą prekių pristatymo formoje). Šie asmens duomenys saugomi bei tvarkomi iki užsakymo visiško įvykdymo. Po to duomenys perkeliami į pasyvią duomenų bazę ir saugomi visą garantinio aptarnavimo laikotarpį. Suėjus minėtiems terminams, asmens duomenys sunaikinami bendrovės įgalioto darbuotojo.

        12.5. Pardavėjas asmens duomenis tvarko ir tiesioginės rinkodaros tikslu. Internetinėje svetainėje www.krinona.lt ties žyma „Naujienų prenumerata“ pasirinkdamas konkretų naujienų gavimo būdą iš Pardavėjo, Pirkėjas nurodo, kad jis sutinka, gauti informacinę ir reklaminę medžiagą apie paslaugas, prekes iš Pardavėjo ir (ar) iš jo pasirinktų trečiųjų asmenų, registracijos formoje nurodytu Pirkėjo elektroniniu paštu ir (arba) SMS žinute ir (ar) skambučiu į nurodytą mobiliojo telefono numerį.

        12.6. Pardavėjas gali statistiniais tikslais naudoti su Pirkėjo asmeniu tiesiogiai nesusijusius duomenis, t. y. duomenis apie įsigytas prekes. Tokie statistiniai duomenys bus renkami ir tvarkomi taip, kad neleistų atskleisti Pirkėjo asmens tapatybės arba kitų asmens duomenų, pagal kuriuos būtų galima nustatyti asmens tapatybę.

        12.7. Pardavėjas asmens duomenis gauna tiesiogiai iš Pirkėjo (jam prisiregistravus internetinio puslapio kliento paskyroje, inicijavus pirkimo – pardavimo sutartį). Pirkėjas registracijos ir (ar) pirkimo metu privalo nurodyti teisingus asmens duomenis. Pardavėjas netvarko kitais būdais gautų asmens duomenų.

        12.8. Tvarkydamas ir saugodamas Pirkėjo asmens duomenis Pardavėjas dės visas pastangas, kad užtikrintų asmens duomenims apsaugą nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Tačiau Pirkėjas taip pat privalo rūpintis savo duomenų saugumu ir (ar) slaptumu, ypač kiek tai susiję su jų atskleidimu tretiesiems asmenims. Už nepilnamečių asmenų elgesį ir (ar) jų duomenų slaptumą bei saugumą atsako tokių asmenų tėvai ar globėjai.

        12.9. Pirkėjas patvirtina, kad jis turėjo galimybę susipažinti su asmens duomenų tvarkymo sąlygomis. Pirkėjas yra informuojamas, kad jis turi šias teises:

        12.10. Bet kada keisti ir (ar) atnaujinti registracijos formoje pateiktą informaciją, taip pat panaikinti savo registraciją. Tuomet Pirkėjo paskyra yra panaikinama, o registracijos duomenys ištrinami;

        12.11. Pirkėjas pateikęs Pardavėjui asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba teisės aktų  nustatyta tvarka ar elektroninių ryšių priemonėmis, kurios leidžia tinkamai identifikuoti asmenį, patvirtinęs savo asmens tapatybę, turi teisę susipažinti su savo duomenimis bei tikrinti, kaip jie yra tvarkomi, t. y. gauti informaciją, iš kokių šaltinių ir kokie jo asmens duomenys surinkti, kokiu tikslu jie tvarkomi, kam teikiami, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ar kitų įstatymų nuostatų;

        12.12. kitas Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatyme bei kituose norminiuose teisės aktuose numatytas teises.

        12.13. Pirkėjas sutikimą arba nesutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo išreiškia raštu ir  (ar), elektroniniu paštu, kuriuo registravosi internetinėje parduotuvėje, nurodydamas savo vardą ir pavardę.

        12.14. Pirkėjas turi teisę nesutikti, kad jo asmens duomenys būtų tvarkomi, taip pat atsisakyti pateikti savo asmens duomenis. Tačiau kai asmens duomenys yra reikalingi ir būtini siekiant identifikuoti Pirkėją sutarčių sudarymo, vykdymo (internetinės prekybos) tikslais, nepateikus asmens duomenų ir (ar) nesutikus, kad jie būtų tvarkomi Pirkimo - pardavimo taisyklėse nurodytais tikslais, Pardavėjas negalės sudaryti ir (ar) vykdyti sutarties.

        12.15. Reikalavimus ištaisyti, sunaikinti asmens duomenis arba sustabdyti asmens duomenų tvarkymo veiksmus, Pirkėjas turi teisę išreikšti raštu, el. paštu arba asmeniškai Pardavėjo veiklos vietoje.

        12.16. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų saugumą, įgyvendinti tinkamas technines ir organizacines priemones asmens duomenims apsaugoti nuo neteisėto sunaikinimo ar / ir atsitiktinio pakeitimo, atskleidimo ir nuo bet kokio kito neteisėto tvarkymo. Visi Pardavėjo darbuotojai bei jo atstovai įsipareigoja saugoti Pirkėjo asmens duomenis.

        12.17. Asmens duomenis šiose Pirkimo pardavimo taisyklėse nustatyta apimtimi ir tvarka Pardavėjas gali teikti tik duomenų subjektui, siuntų pristatymo bendrovėms, taip pat kitiems duomenų gavėjams, kai pagal įstatymus, teismo sprendimus ir kitus teisės aktus Pardavėjas yra įpareigotas pateikti asmens duomenis.

        12.18. Su tvarkomais asmens duomenimis susiję paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti pateikiami raštu (el. paštu) Pardavėjui: UAB „Krinona“, El. paštas: [email protected]

        12.19. Paklausimai, pretenzijos ir kita informacija, turi būti formuluojami taip, kad Pardavėjas galėtų identifikuoti Pirkėją kiek tai būtina atsakymui parengti ir turėtų galimybę išsiųsti Pirkėjui atsakymą. Pardavėjas Pirkėjo pateiktus paklausimus, pretenzijas ir prašymus stengsis išnagrinėti kaip įmanoma greičiau.

13. Atsakomybė

        13.1. Pirkėjas yra atsakingas už registracijos formoje pateiktų duomenų teisingumą. Jei Pirkėjas nepateikia registracijos formoje tikslių duomenų, Pardavėjas neatsako už dėl to atsiradusius padarinius.

        13.2. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Internetinės parduotuvės sistema.

        13.3. Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų perdavimą tretiesiems asmenims. Jei Internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi trečiasis asmuo, prisijungimui prie Internetinės parduotuvės naudodamas Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas šį asmenį laiko Pirkėju.

        13.4. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su Pirkimo pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė Pirkėjui buvo suteikta.

        13.5. Pardavėjas nėra atsakingas už Internetinėje parduotuvėje esančių nuorodų į kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar asmenų tinklapius, už juose esančią informaciją ar vykdomą veiklą. Pardavėjas aukščiau nurodytų tinklapių neprižiūri, nekontroliuoja ir toms įmonėms, įstaigoms, organizacijoms bei asmenims neatstovauja.

        13.6. Žalos atveju, kaltoji šalis atlygina kitai šaliai tiesioginius nuostolius.

14. Baigiamosios nuostatos

14.1. Bendravimas tarp Pirkėjo ir Pardavėjo, įskaitant, bet neapsiribojant, pranešimai, susirašinėjimas, vyksta rašytine forma. Pranešimai išsiųsti elektroniniu paštu taip pat prilyginami rašytinės formos pranešimams. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 96 valandos.

14.2. Ginčai, susiję su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, sprendžiami derybų keliu. Nepavykus susitarti derybų keliu, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisme, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teise.

© Visos teisės saugomos UAB "Krinona" 2024.