Reikia patarimo?+370 655 94094

Grąžinimas ir garantija

UAB „Krinona“ el. parduotuvės www.krinona.lt pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Jeigu grąžinama (keičiama) prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinamos prekės išlaidas pardavėjui. Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pardavėjas pats apmoka grąžinimo (keitimo) išlaidas. Prekės grąžinamos per DPD kurjerių tarnybą.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Prekė turi būti nenaudota, grąžinama originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie buvo pristatyti su preke). Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą.

Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima grąžinamos prekės.

Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis į garantinį servisą:
Tel. nr. 8 640 33213
            8 655 94090
servisas@krinona.lt

Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo teisių, kurias, įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai.


Prenumerata sėkminga