Reikia patarimo?+370 655 94094

Grąžinimas ir garantija

Kokią prekę galiu grąžinti?

Per 14 dienų galima pakeisti arba grąžinti kokybišką prekę, jeigu prekės nenaudojote ir nepažeidėte jos prekinės išvaizdos. Taip pat, privalote išsaugoti ir nepažeisti prekės pakuotės, grąžinti su visais jai priklausančiais priedais. Jei perkant prekę buvo gautos dovanos, jas taip pat reikia grąžinti.

Kaip galiu grąžinti prekę pirktą el.parduotuvėje krinona.lt?

Pirkėjai turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo - pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento.

Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą. Kartu su grąžinama preke turite pridėti užpildytą prekių grąžinimo prašymą. Prekių grąžinimo prašymą galite atsisiųsti čia:
Prekių grąžinimo prašymas

Grąžinamą prekę reikia pristatyti mums šiuo adresu:
Raudondvario pl. 162, Kaunas 47174

Jeigu grąžinama ar keičiama prekė yra kokybiška, pirkėjas pats apmoka grąžinimo išlaidas pardavėjui.

Ką daryti, jei gauta prekė nekokybiška?

Tuo atveju, kai pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus nustatytomis taisyklėmis.

Jei gavote nekokybišką prekę, susisiekite su mumis el. paštu eshop@krinona.lt arba telefonu 8 655 94094.

Kada grąžinami pinigai?

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, pardavėjas per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis pirktų prekių, pristatymo išlaidos negrąžinamos.

Kaip galiu grąžinti prekę pirktą fizinėje Krinona parduotuvėje?

Mažmeninės prekybos taisyklės numato, kad prekės keičiamos ir grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Kreipiantis reikia turėti prekės įsigijimo čekį.

Grąžinti galima ne visas prekes. Išsamų negrąžinamų prekių sąrašą rasite „Mažmeninės prekybos taisyklėse", patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. birželio 11 d. nutarimu Nr. 697 (2014-07-22 nutarimo Nr. 738 redakcija:
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAD/3e3f6a70164711e4aa9bb36470fb9e6e

Kokia suteikiama prekėms garantija?

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus prekėms įsigytoms Krinona parduotuvėse yra suteikiama 24 mėnesių garantija. Garantija netaikoma susidėvinčioms prekėms ir detalėms (peiliukai, laidai, stabdžių kaladėlės, akumuliatoriai ir pan.), išskyrus perdavimo metu buvusius trūkumus.


Ką daryti, jei prekė sugedo?

Dėl garantinės priežiūros klausimų kreiptis į garantinį servisą:
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt
Garantinio serviso darbo laikas:
I - V 9 - 18 val.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba į teismą.

Prašymą ar skundą dėl mūsų parduotuvėje įsigytos prekės, taip pat, galite pateikti elektroninėje ginčų sprendimo platformoje ec.europa.eu/consumers/odr/.